vrijdag, mei 29, 2020

Allemaal weer mee

Vanavond uiteraard allemaal weer mee!
26 stuks (13 koppels en allebei de partners mee).
Ik verduister nog steeds maar ga stoppen. Kwestie van inmiddels beu en naarmate de langste dag vorderen gaat, vind ik het zelf ook wel welletjes geweest.

De jonge garde doet het alsmaar beter. Degenen die niet graag genoeg vliegen worden toch wel meegezogen door de anderen. Ik start overigens om die reden liever met kleine stapje opleren maar verwacht eigenlijk wel dat ze het goed gaan doen. Het zonnige droge weer is super voor duiven en dat zie je terug in de gezondheid!

Ik ben niet gecharmeerd van de robays 4 seizoens mengeling. Ik krijg echt het idee dat ze die minder graag eten. Gister bij Jan weer Matador gehaald. Ik denk echt dat die beter wordt gegeten.