dinsdag, oktober 13, 2020

Rufus weg in Portugal

Shit zeg, mijn duifje deed het heel goed in Mira, Portugal op de oneloft race.

1385 duiven in de race, 5% duiven kwijt na de 3e hotspot (200km).

Uitgerekend mijn duifje bij die 5%. Dat terwijl het een serieuze kandidaat was voor het asduif kampioenschap. Shit zeg.

Het was kopwind, dus dan zijn er veel slachtoffers omdat ze laag vliegen maar uitgerekend die en maar liefst 5%. Dat zal toch niet?! Jammer, we zullen het niet weten. Ik heb toch ook de gedachte die ik zelf wel eens vernam van anderen dat uitgerekend zulke er te vaak uit gaan... ik ga voor alsnog maar gewoon uit van stomme pech.

Wellicht kan de andere nog potten breken?! Sowieso nog kansen genoeg, zeker als de finale race als die ook nog eens tegenwind is!

We gaan het meemaken.