maandag, januari 11, 2021

Uit en in bad

Gisteren zijn ze uit geweest en in bad.

Dat kan gelukkig allemaal hier in de regio (centrum van het dorp). Natuurlijk zitten er jagers maar de vele kauwtjes werken als alarmbellen en houden de kromsnavels over het algemeen op afstand. 

Ze worden drukker maar we hebben nog een weekje te gaan. De jaarlingen hebben een vak tussen de oudere doffers. dat is goed en handig. op 1 of 2 koppels na wordt dat puzzelen en behelpen maar daar ben ik minder bevreesd voor dan de vele koppels die ik jaarlijks vakken moet aanleren. 1 jaarling is me wat te grof (zware krachtpatser) dan me lief is. Ik twijfel of ik dat wel wil... misschien vervang ik die nog voor een andere. Ik heb 1 jaarling doffer op overschot eigenlijk.

Verder weinig bijzonderheden dus. 

Ik zou graag nog weer vismeelpoeder van Marien willen hebben. Lockdown belet het. Ach, als dat het ergste zou zijn!

Take good care allemaal.