maandag, februari 22, 2021

Blijft grappig!

Zodra ik ook maar iets schrijf waar iets aan hangt met een commercieel tintje of een probleem wordt besproken schieten de hits (hoeveelheid lezers) omhoog.

Mineralen emmers: direct meer lezers. Zo ook altijd over het vaccineren en one eye cold.

Grappig... dan wordt je ineens gevonden.

Ik denk dat men ook erg geïnteresseerd is of ik iets schrijf over Zeeland. Er is van alles aan de hand immers en naar ik begrijp vooral op Facebook. De een na de ander meent zijn zegje te moeten doen, en vooral ook op de man te moeten spelen.

Bizar wat daar aan de hand is, althans voor wat je er van moet geloven. Het lijkt wel of je Trumpiaans wordt behandeld. Schreeuwers zat in elk geval.

Het heeft niet echt meer iets te maken met hart voor de duivensport als je wordt zwartgemaakt en er van alles wordt geïnsinueerd of simpelweg leugens over je worden verspreid. Het is eenvoudig hoor, wat mij betreft: aan de vruchten herken je de boom. Die roeptoeters brachten nog nooit veel goeds voort...