zaterdag, juni 09, 2012

HIGH SPEED

Zoals verwacht hoge snelheden vanmorgen.
In de motregen en erg gure wind duiven wachten die met snelheden boven de 120 p/uur overknallen...
Het is niet zo mijn ding en ook niet voor mijn duiven.

Om ca 08:53 zag ik al een grote groep keihaard noordwaards gaan.
Ik belde Jan Piet maar die had ze niet gezien.
We legden de hoorn neer en kort daarna kwam er een terug uit het noorden naar JP toe.
Op 56 en 57 draait hij 2 vroege duiven.
Frans Somers zit ook op 56... dat zijn de vroegst gemelde duiven in de club.
De klokken moeten nog open maar dat zijn waarschijnlijk de snelste duiven in de club.
Mooi als Frans de eerste zou pakken. Gisteren deelden we nog een kaartje rond in de club om je naam erop te zetten als blijk van medeleven voor Frans' vrouw die een ziekenhuisopname had onlangs.

Zelf begon ik te laat, 5 over pas... Ik ben benieuwd of dat nog uberhaupt wat voorstelt.
Op naar komende week maar weer!
Het zit erop voor vandaag. Succes voor allen die dagfond moeten wachten!