zaterdag, augustus 04, 2012

1e op Morlincourt!

Vandaag een bijzondere eerste prijs. De 489 op 11 over. Niks bijzonders zou je zeggen maar ik was niet thuis! Ik had ze nog niet verwacht op dat tijdstip. "Nog even snel een boodschap doen" was m'n idee en zodoende was ik weg met m'n twee zoontjes. Op 22 kwamen we thuis en een enigszins verontruste schoonvader wachtte ons op. Al snel bleek dat er toen al 5 waren en achteraf was dat best okee!

In de club 14 van de 25 en 2 bij de eerste 10.
Jan Piet van Egmond 3 bij de eerste 10 en 8 op 25.
Hij staat in de tussenstand 1e voor het Jonge Duivenkampioenschap en ik 2e.

De 489 is trouwens een half zusje van FARPAR! (zelfde vader rechtstr. Stoop van Huizen).

Voor de 7e keer de eerste prijs in de club.
Een vleespakket gewonnen voor het regionale verzorgingstehuis Egmondshof en een Keukenmachine als extra prijs... en het traditionele bosje bloemen voor de 1e in de club, wat een cadeau's!
Mensen, ik zie het als zegen. Ik voel me een gezegend mens met al een heel seizoen voorin de uitslag te vinden.

Vrijdag had ik de twee kandidates voor Londen mee naar Domburg waar we een dagje bij vrienden waren.
Londen is overigens voor mij 268 km, net zo ver als Morlincourt/ Noyon, maar die zee he?!
Los om 11:05 en thuis om 11:55, dwars over Zeeland en de Zuidhollandse eilanden.

Overigens grappig hoor, gigantisch veel kijkers en vragers naar de laatjes. Een enkeling snapt niet dat ik maar 20,- vroeg. En juist degenen die me net wat beter kennen zijn het meest kordaat geweest.