maandag, juli 22, 2013

Hoe de laatste week aanpakken??? en ultieme topduif

Met de doffers wil ik nog 1x een mooie uitslag neerzetten.
Vorig jaar lukte dat prima met een 1-2-3 in de club van ik meen toen Nanteuil.

Helaas waren er toen diverse vluchten op zondag geweest waardoor het MF kampioenschap in de afdeling een opsplitsing kreeg van wel en niet op zondag spelende liefhebbers. Omdat ik niet op zondag speel pakte ik alleen het niet-op-zondag kampioenschap onaangewezen. (op de bewuste zondagen kwamen ze overigens wel als de brandweer - Oded had 1x een top 3 plaats in de afdeling kunnen scoren op zo'n bewuste zondag).

Wat ik toen uithaalde weet ik niet meer.
Nu wil ik het volgende doen: de duivinnen erbij vanaf woensdag.
Open hok, tabakstelen en rommelen maar.
Ik hoop dat ze er motivatie uit putten om nog 1x te knallen.

Vanmorgen vlogenze om 06:45 tot 07:10 keihard met een ander groepje mee.
Ze kwamen weer graag naar binnen aangezien ik ze nog wat krap heb gehouden.
De 986 kwam 5 minuten later; die wordt nu einde van seizoen beter zo lijkt het. Ook hij was het die in 2012 de laatste vlucht won... wie weet.

Succes allemaal en hou het (hoofd) koel!

De ultieme topduif van 2013 is denk ik de 703 van Koen Minderhoud. Al 3x 1e van de afdeling, waarvan minstens 2x een loodzware dagfondvlucht en dat is ook 2x 1e NPO!
Petje af. Zulke willen we allemaal wel