dinsdag, maart 22, 2016

Herkoppelen voor het seizoen

Ik ga deze keer nog een herkoppeling doen. Dus begin april de duiven nog een keer bij elkaar, zodat ze nog 1 maal een nest starten. Dat geeft me de kans ze te herkoppelen, enkelen. Nog even ook nog niet het vaste stramien van uitlaten en voeren. Dus op de eerste vluchtjes kalmpjes aan mee en daarna pas weer gas erop. Eigenlijk een manier om de forme wat te drukken.

Ze moeten er staan vanaf de ZLU vluchten. Ik denk eraan de hele ploeg 2x te spelen alhoewel ik dat weinig vind. Het zijn nog eigenlijk allemaal jaarlingen zou je kunnen zeggen. Dat is misschien wat overdreven. Van 2014 zitten er goed opgeleerde (m.n. die van Bert) maar die hebben ook hooguit Ruffec of Limoges gedaan. Dan een ploeg van Jos die ook van 2014 zijn maar alleen wat zijn opgeleerd t/m midfond afgelopen seizoen. Dan nog enkele jaarlingen. Echte uit 2015. Die zijn ook nog altijd beperkt ervaren. Kortom geen ervaren ploeg.

2x ZLU vind ik weinig als melker. Voor de onervaren ploeg is dat op zich afdoende. Ik kijk wel wat het wordt. Niet meedoen terwijl de duiven het zouden kunnen is ook niet zo'n top vooruitzicht. Alleen door mee te gaan doen kom ik erachter of ze het kunnen!
Wordt vervolgd.