maandag, juni 22, 2020

Te rap voor diesels?!

Wat hebben er een fondduiven gemist!
Hier ook eronderdoor (in de club). Wat vind ik dat niks zeg, het papier nog niet kunnen raken.
Heel veel marathonduiven legden het afgelopen zaterdag af tegen de programmaduiven die het makkelijk hadden: veel duiven tegelijk voorin de uitslag. De m/m lagen te hoog voor de marathonduiven denk ik. 2 achterin de prijzen in de hoekse waard. Hoewel ze wat mij betreft prima afkwamen: viel de eerste, 10 minuten later waren er 12.
Ze komen gewoon achteraan het peloton en laten dat dus gebeuren. Geen gehaast, geen gaspedaal in, gewoon achteraan komen. Blijft me verbazen hoor. Ik lees heel weinig fondmelkers in de uitslag, dat is een schrale troost maar toch.

Op 3 koppels na, zitten ze bijeen.
Dat is een klein jong op Bordeaux.
St Vincent is voor de anderen: op dag of 10 broeden wil ik die spelen.

Deze week de hitte maar zien te tackelen... en de droogte misschien nog meer dan dat!