maandag, april 05, 2021

Het ging allemaal anders

 Doordat het me toch wat te druk was, vrijdag heb ik ze niet meer meegehad. Uiteindelijk op zaterdag samen met JP de boel gelost in Den Heen. Bij thuiskomst (en we moesten al omrijden) was er 1: Anna. De rest droop de uren erna steeds binnen. Vanuit alle windrichtingen en de laatste pas zondagmorgen.

My goodness. Volgens mij slaat de boel uiteen als ze een kromsnavel zien. Daarna lijkt het "ieder voor zich". Nu ja, ze zijn er gewoon weer. Overigens Boaz en dochter pipo x mammaloe een kleine schaafwond.

Voer gehaald bij Jan. Complete en Start. Beiden erg prettige mengelingen. De jongen krijgen ook complete. Het was jaren mijn favoriete mengeling en daar ga ik naar terug. Start voor de eerste dagen en nadien Complete. Worden de vluchten verder dan komt er zwaarder voer en snoepzaad bij.