vrijdag, juli 23, 2021

Pittig midfondvluchtje vandaag

Net even 1100 meter per minuut voor de midfondduiven. De marathonners, althans de mijne behoorlijk later maar fris en okee naar huis. Mooi lapje. Ik had er 6 mee van de potentiele Bergeracduiven. Nu voltanken en motiveren de komende dagen. Het worden er niet veel maar we gaan meedoen!

Belachelijk jaar hier. De dieren pakken geen forme en ik krijg het er niet aangekeken.

Meerdere goeie, zo niet heel goeie, kwijt dat is een klap voor mijn motivatie geweest. Limoges dood moeten doen, Boas kapot (gelukkig kunnen naaien met dank aan mijn moeder). Druk bestaan maar dat was vorig jaar ook al. Elk jaar is anders. Duivensport is veel dalen en soms pieken! Ik kijk vooruit en hoop (en werk aan) betere tijden.

Jongen komende week maar mee naar Meer, daarna de nalijn af. Ook al wilde ik dat anders, ook wat dat betreft een gek seizoen. Het jonge duivenseizoen is nauwelijks nog begonnen of we doen al mee aan de nalijn. 

Vanmorgen was Boas van de eitjes afgelopen en lagen die koud. Net gisteren ze aan iemand toegezegd en dan gebeurd dat. In elk geval is er 1 onderweg want het eitje is aangepikt en het jonkie is aan het pikken. Dat voel je. Misschien is die andere door de kou overleden. Even aankijken maar.

Zul je net zien. Die van Pipo en Mammaloe liggen beiden uit gelukkig.