maandag, november 29, 2021

1e ronde te koop

Beste lezers,

Mijn jonge duivenhok zit vol met late jongen. Mijn eerste ronde jongen passen er niet bij zonder dat ik de ene groep of de andere er geweld mee aan doe. Daarnaast wil ik er voor onze jongste zoon nog een klein aantal 'snelle jongen' (geen marathonners) inzetten. Een eerste ronde (koppeling medio januari?) kan dan eigenlijk van de hand worden gedaan. Ik houd dan later in het seizoen een setje van 15 jongen in mijn duivinnenhokje waarmee ik de nalijn kan spelen.

Geen spektakel maar interessant materiaal is het wel.

Ik heb zo'n 12- 14 koppels; Liefst in 1 koop alle jongen ervan naar iemand die een dikke 20 jongen zou willen plaatsen bij zichzelf. Wie heeft serieuze interesse, alvorens ik het op Duivenmarktplaats zet?

Toelichting uiteraard nauwelijks nodig voor de vaste lezers. Anders kwestie van blogs teruglezen of even mailen: postduivenlaban@gmail.com