zondag, juni 12, 2022

Gelapt

Niergnies ging zoals verwacht. Niet rap maar als ze komen, komen ze dik.

8 in 9 minuten, is vergelijkbaar met de vitessespelers met vergelijkbare aantallen duiven mee.

De eerste duivinnen hebben inmiddels weer een eitje in de schaal liggen. Volgens mij netjes allemaal in en op orde voor Bordeaux (inkorven 28-06). 

Naar St Vincent verwacht ik er 5 in te korven.

Ik heb ze zaterdag nog gelapt vanuit Stabroek. Goed verlopen. Gelijk getankt. Scheelt snel 20 tot 30 cent per liter. oftewel, zo'n ritje is eigenlijk een soort van gratis.

De Bordeaux duiven zijn ongeveer alle weken meegeweest. Mogelijk nog pontoise maar echt nodig is het niet. Ik kan ze nog lappen maar duiven meegeven voor de aantallen in de club (want dat loopt erg terug). Komende week start voor mij het Marathonsseizoen. Ik heb er zin in!