maandag, oktober 17, 2022

Volgend jaar 3 kwaliteitskoppels doorhouden

De laatjes blijven in de Hoekse Waard maar zijn dus inmiddels naar iemand anders die er zijn geluk mee gaat beproeven. 

Ik hou 3 koppels voor volgend jaar door:

Boas (100% + rechtstreeks Bert Saarloos, bewezen vlieger en kweker) x Dochter Speedy Bordeaux van Ruud Nijsen (1e NPO Marathon '21).

Pipo (Jos Joossen, Van Olmen en Saarloos, mijn beste marathonner, al meermaals genoemd in blogs) x nog zo'n dochter van Speedy Bordeaux.

Broer van '22 (een hele mooie, al zeg ik het zelf!)Speedy Bordeaux tegen een rechtstreekse bewezen Cees vd Laan kweekduivin.

Marathonners pur sang vanaf 700 km moeten die mee kunnen met de allerbesten! Zoals je weet als je dit blog nu en dan leest, zal ik die zelf volgend jaar niet benutten voor jongen voor eigen hok. Oftewel, de jongen mogen naar elders. Gezien de kwaliteit ervan, de stambomen, prestaties en nog maar te zwijgen hoe deze duiven in de hand zijn, zal daar vast en zeker interesse in zijn.

Heb je dat? Vraag maar nader en of bestel direct, eitjes of jongen per koppel.

Ze gaan waarschijnlijk ergens vanaf januari samen.

mail maar naar : postduivenlaban@gmail.com of bel me er ff over.

Zeg het voort. Met dit materiaal moet je vooruit kunnen!