donderdag, januari 11, 2024

Kennisbron!

Wat me opvalt - en dat vind ik alleen maar positief - is dat mijn blog nog altijd graag gelezen wordt. De bezoekersaantallen zijn niet groot maar ik kan bijvoorbeeld zien welke artikelen populair zijn. In de rechterkantlijn zie je dat. Soms is het dan ineens zo dat oude artikelen populair zijn. Denk aan artikelen die gaan over one-eye cold of zoals recent over nestmateriaal. In deze tijd wordt er dan toch wat kennis vergaard en ik heb het van meet af aan leuk gevonden gewoon te delen wat ik zelf tegenkwam of 'uit eigen ervaring' als kennis vergaarde. Een heel enkele keer losse vragen in mijn mail. Zo dit najaar nog iemand die vroeg naar kiemen en hoe ik dat dan precies deed...

Bij AS lees ik wel eens van nieuwelingen in de sport. Als je er zonder veel begeleiding inrolt heb je echt meer nodig dan van de eerste de beste goedbedoelende duivencollega de kennis overgedragen te krijgen! Van harte de diverse artikelen aangeboden, en bij extra vragen kun je ze gerust stellen in mijn mail.