maandag, maart 12, 2012

Kop over Kop

Weet je wat ik gisteren echt extreem goed zag?
De doffers waren in de middag uit om lekker hun rondes te maken.
Wat opviel toen ze eenmaal dichter bij huis trainden dat ze af en aan versnelden.
Dan een blauwe en dan een geschelpte die kop wilde doen ging werkelijk met een versnelling naar voren van het koppel met ferme krachtige slag.
Krachtpatsers wat mij betreft. Ik zie het graag dat ze dat doen, dat kenmerk is in elk geval een goed kenmerk en mag gezien worden.
Of het allemaal ergens toe leidt weet ik evenmin als u. Voor nu graag geziene zaken…
Net als wielrenners, kop over kop koersen… dan zit er snelheid op en gaat men op de kracht en macht rijden.
Ook de minderen moeten dan aan de bak. Ook al kunnen die de kop nu niet overnemen ze moeten flink aanpoten en dat is qua training precies wat ook in de menselijke atletiek goed is.

Ik droom lekker verder!