zaterdag, juni 30, 2012

1,2,3 vanuit Nanteuil en tevree met resultaat Duffel

Vandaag een prachtige dag... 6 jaar getrouwd en de duiven maakten er een feestje van op de Midfond.

De 986 op 10:16, ODED op 17 en de 915 op 18.
Dit betekende 1-2-3 in de cluben 12e tegen 7200 duiven en de eerste liefhebber met 3 duiven thuis!! en dat is mijn geval al 30%.
Dat doen alle grote mannen me niet na. Ik zou m'n prestatie van 2011 om o.a. MF kampioen te worden in de afdeling met glans hebben herhaald. Nu maar hopen dat het kampioenschap waar de zondagvluchten zijn afgehaald, nog wat is.

In totaal heb ik er 8 vd 10 in de prijzen!

De jongen vanuit Duffel kwamen niet super maar toch wel best okee.
Ik begin met 5 en 10 in de club en 6 vd 26 prijs. Ze zijn volop meegezogen met massa's die overkwamen en dus moesten er velen terugkomen. om 10:30 was de laatste terug en dat is erg vlot. Ik beluisterde zo links en rechts dat niemand ze nog terughad, zeker niet op dat tijdstip al.

Alles terug en zelfs 1 extra.
Dhr Hollander uit Werkendam belde dat de 73 sinds donderdag bij hem zat... ik vroeg hem 't duivinnetje maar te lossen en in een wip was ze thuis! Nog even bevestigd dat ze terug was - iedereen content.

De ouden waren ook mee op Duffel maar niet voor punten.
de 977 zou 2e hebben gezeten (ook in de Hoekse Waard, na Plaisir en co).
Ik weet me een gezegend mens!!