dinsdag, juli 31, 2012

Dekkertjes & zondagverslaglegging

Vandaag een paar mails beantwoord.
Dank voor de reacties en excuus dat ik niet eerder terugmailde.
Het Gmail adres bekijk ik niet zo vaak maar zal dat beteren!

Check eens de website van 2 jonge mannen uit Terneuzen: http://www.gebroedersdekker.nl/

Er was feedback van meerdere liefhebbers over het niet op zondag meedoen maar wel verslag doen op m'n blog. Niet iedereen vind het logisch dat ik verslag doe terwijl ik niet meedoe aan de wedstrijd.
Ik begrijp dat. Ik waardeer ook zeer dat men er mij op attendeerde!

Wat mij betreft is m'n blog een soort dagboek waarin ik de perikelen van mijn duiven verwoord. Als ik dan niets op of over zondag zou melden is dat toch ook raar? Natuurlijk vergelijk ik de aankomsten met die van anderen en zo mogelijk incl. snelheid etc.
Als men mij op maandag in de club vraagt hoe het was, zwijg ik toch ook niet?

Ik probeer open te zijn over het niet meedoen aan de competitie op zondag maar ook open over hoe de duiven dan kwamen. Met dit medium kan dat nu eenmaal. Als er nog eens een topprestatie inzit op een zondag zal ik m'n enthousiasme daarover wellicht wel wat temperen op m'n blog !