vrijdag, juli 13, 2012

Zaterdag veel regen voorzien

Voor zaterdag is veel regen voorzien.
de weerkaarten laten vooralsnog geen enkel goed gaatje zien om de duiven in te gaan lossen.
Ik verwacht dat het dus niet door zal gaan op zaterdag.

Normaliter zou ik er dan voor kunnen kiezen niet mee te doen maar ik doe het wel. Oud en jong gaat mee en wat mij betreft kunnen de oude duivinnen tussen de jongen zitten. Ze kunnen dan het drinken goed afkijken. Naar mijn idee is dat de beste manier om het te leren.

Nog een kiekje uit de oude trommel. Zo kocht ik m'n hok in 2006... het was toen 2 jaar oud. Het heeft toen in delen nog in opslag gelegen en in het voorjaar van 2007 is het toen in m'n tuin geplaatst. Jan en Leen Bravenboer hielpen, Frans Somers, Jan Klokkenburg, Laban senior en schoonpa.
Dat is toch een mooi iets, nietwaar? Elkaar helpen!