maandag, juni 02, 2014

Gaat de zon forme brengen?

Tot nog toe is de echte forme ver weg...
Het is goed maar de swung zit er niet zo in als de achterliggende 2 jaar.
De achterliggende dagen zijn lekker. zonnetje, wolkje, temp rond de 20 graden en niet al te droog.

Ik hoop dat het de kleppers goed zal doen.

Zojuist las ik een weerbericht voor het weekend: Tropisch!
Ben benieuwd of dat ook wel uit gaat komen.
Het is niet de eerste keer dat men een soort economisch weerbericht afgeeft voor een pinksterweekend!
We gaan het zien.

De jongen krijgen er wel de swung in.
Eten als dijkers en vliegen dat het een lust is (de allerjongsten nog niet of course).
Binnenkort prikje tegen paramixo.

Ik hoorde dat de grote mannen volop zouden spuiten met orni-achtig spul.
Waar of niet, zonder al die gekkigheid pakte ik er gewoon weer eentje tussen!
Het zal vast wel werken op de één of andere manier, anders doen ze het niet zulke grappen.
Waar of niet waar, ik weet het niet hoor... of komen dit soort geruchten gewoon van slechte verliezers?!

Ik vermoed (gezonde argwaan) dat er meer wordt gespoten, gegeven, gedaan dan wat wij als amateurs ook maar weten...