dinsdag, juni 03, 2014

Grote percentages

Door diverse melkers worden flinke percentages gedraaid. Sommige lui met meer dan 100 duiven mee doen dat ook 'gewoon'. Ze doen dat niet met kraaien maar met goeie natuurlijk. Of dat allemaal "au naturel" plaatsvind betwijfel ik. Niet gedrogeerd ofzo maar wel erg kort op de bal gespeeld wat antibioticas betreft. Ik durf zelfs wel te stellen dat een enkeling die heel duidelijk zonder is gaan spelen, zonder antibiotica, en dat verkondigd heeft, er niet aan kan tippen. Ik zal namen achterwege laten maar denk er maar eens over.
Dat zijn en blijven goede spelers, met nu en dan vroege duiven of zelfs teletekst maar ik heb het idee dat de percentages niet zo constant hoog zijn als bij de mensen waarvan we weten dat ze niet zo'n water en graan mensen zijn.

Ach, wat zal het ook allemaal worst zijn eigenlijk.
We doen elke week weer mee en hopen op een mooie uitslag.
Ik wel in elk geval.

Ik heb er nog 1 uit het weduwnaarsteam gehaald.
Al weken wil ik het doen en vanmorgen is hij exit gegaan.
Nog 12 in totaal en er zijn er 3-4 die ondermaats zijn.
Misschien hou ik ze thuis a.s. weekend om daarna weer alles te spelen.

Voor geinteresseerden: Dit najaar mogen ze allemaal vertrekken. De duiven voor de korte afstanden maken plaats voor de fondters.
Terwijl ik het schrijf merk ik dat het me aan mijn hart gaat...
Het is nu eenmaal zo; keuze maken, nietwaar?!

Heb je vragen, mail dan even.