woensdag, juni 04, 2014

Wat wordt het zaterdag?

Zaterdag wordt raar weer voorzien, of valt dat mee?
OZO wind en opbouw van (onweers)buien bij hoge temp en hoge luchtvochtigheid.
Ingredienten voor potentieel rare vluchten.
Kansen voor iedereen trouwens!

Ik ben niet content over mijn equipe.
Trainen gaat me niet hard genoeg en ze blijven maar te licht naar mijn zin.
Het is ook altijd wat, nietwaar?!

Misschien 2 mee op de dagfond morgenavond, ik weet 't nog niet hoor.

De jongen gaan elke dag beter.

Zondagavond kwam er nog een pieper mee, nesthaar nog op de kop.
Blijkt een fransoosje te zijn!
Gebeld en was idd meegetrokken... dikke 200 km voor een piepertje!
Mooi ding, ik laat hem er maar tussen en als 't blijft, wie weet.
Het is er één voor de lange vluchten zei de Fransoos aan de andere kant van de lijn...