woensdag, juli 23, 2014

Heerlijk zomers

Je kunt gerust stellen dat het heerlijk zomers is deze dagen.
De duiven varen er wel bij.
Ik moet altijd opletten dat de luchtvochtigheid niet te laag wordt.
Soms kieper ik dan de drinkpot gewoon om zodat het vocht daarvan moet verdampen en het ietsje opkrikt (denk ik dan).

Gisteravond heb ik de vliegers samengezet.
Zodoende gaan ze op drijven mee zeg maar.
Hoe dat uitpakt weten we zaterdag.
We zien het wel... m'n drive is een wat andere momenteel: gezin op de eerste plaats en al een focus op het over kunnen houden van een setje fondduiven waarmee ik vanaf volgend jaar dat spel kan gaan spelen.

De jongen waren gisteren nog een keer op 10 km, en deze keer in 1 sprint terug.
Volgende week gaan we verder. Misschien deze week nog een keer 1 voor 1.
Het is mooi spul, gezond en in goeden doen maar dat kan snel veranderen.

Het is een apart seizoen, de laatste weken zeker.
Hou het hoofd koel.
Laat je niet gek maken door anderen en frustreer je niet te zeer.
Inversie of het annuleren van vluchten... we zullen nog wel gekkere dingen gaan meemaken!
Ventileer het en probeer het dan zo te laten, blijf er niet in hangen!