woensdag, oktober 01, 2014

Aangepikt

Vandaag en morgen verwacht ik een babyboom.
Er zijn er al enkele uit en de rest volgt de komende 2 dagen.
Die zijn namelijk massaal onder gelegd bij voedsters op dezelfde datum.

Raar idee zo laat nog jongen maar ik ben overtuigd van de kwaliteit.
Die Jos is me een ontzettend fijne man gebleken. Niet alleen omdat hij me goed heeft geholpen maar gewoon omdat hij ook een fijn mens is, met het hart op de juiste plaats.
Hij kan ook genieten van de successen van anderen die het goed doen, al dan niet met diens duiven!

Persoonlijk vind ik het ook belangrijk en fijn dat je elkaar ziet, spreekt, even meemaakt alvorens zaken te doen. Dat hoeft niet veel om het lijf te hebben maar toch. Euro;s zijn euro's en aanpakken is geen kunst. Persoonlijk geldt bij mij dat ik het ook iemand echt gunnen kan. De harde knaken zijn dan toch echt iets minder belangrijk.

Bij mijn voerboer was het kweekvoer niet op voorraad.
Logisch maar voor mij dus wel van belang.
Hij zou wat bestellen.