dinsdag, oktober 21, 2014

Schrap gezet voor de wind

Vanmorgen in alle vroegte de kleppen van de spoetniks dichtgelegd om de wind wat te pareren.
Lekker luchtig hoor en alle nat van de regen merk je dan ook minder omdat het zo luchtig is.
Toch zet ik de boel dan wat dicht zodat het niet zo is dat ze uit hun veren waaien terwijl ze binnen zitten.

Uitvliegen is er uiteraard even niet bij.
Er zouden maar ongelukken van komen!


Gezien dan Bert Saarloos ook nog enorm goed scoorde in de EUROPABEKER?
al 3 jaar op rij een andere duif bij de beste 5 van Europa.
Bijzonder knap.
Uitslagen staan te lezen op Pipa.be


De "look and feel" van mijn website pas ik gaandeweg wat aan zoals je kunt zien.
is dat naar m'n zin, dan verhuis ik het naar een nieuwe domeinnaam.
wordt vervolgd.
Heb je tips of suggesties, dan verneem ik ze graag!