zondag, mei 31, 2015

Wisselvalligheid troef

Wat een voorjaar. Koude nachten, niks constant of het moest juist dàt zijn. Gistermorgen in een hagelbui was het nog een graadje of 7 rond 8 uur morgens. Gelukkig verliep het smiddags met de vluchten wel goed. Vandaag volop grijs en buien. Als je het moet geloven gaat het einde van de week naar de 30 graden... Pfff

Tsja hoe het ook maar is of wordt, de duiven hebben forme nodig om goed te presteren. Hier vind ik de forme nog ver te zoeken en steek dat ook wel op dat weer hoor.

Over een week begint de grote fond. Ik ga proberen mijn Limogesduifje mee te doen op St Vincent, kijken of ze het nog kan.
De rest beoordeel ik week aan week. Dit jaar wel de testen maar nog niet voor de hoofdprijs, zogezegd. Ik laat 'm niet zitten hoor als er eens één heel vroeg is... Ha ha. Evenzo is 2015 een heus aanloop jaar. Ik blijf er verslag van doen!