woensdag, september 30, 2015

Nieuwe software??

Het is weer als vanouds een ontwikkeling die veel te veel vragen oproept.

NPO geeft in een berichtje aan dat er nieuwe software moet in de electronische systemen. Prima, daar kan een ieder zich iets bij voorstellen. Thuis moet alles met software nu en dan ook een update.
De tig vragen die mensen hebben blijven onbeantwoord. Websites van leveranciers zijn niet altijd up-to-date (en van zo'n leverancier moeten we wel verwachten dat hij de software voor onze klokjes goed regelt??) en dat geeft nog meer vragen. Er lijkt over de communicatie weinig te zijn afgestemd.

Wat een gepruts.

Het merendeel berust weer in het geheel en wacht wel af wat er nog verder wordt verduidelijkt.
Ook ik deze keer. Zo lang het me niet klip en klaar is, doe ik niks. Vorig jaar nieuwe batterijen en een servicebeurt ten spijt moet de boel weer open denk ik en moet dus gewoon weer worden betaald.
€ 50,- is veel geld maar niet duur voor een service-update. Of is het 75 euri?

Het zou zuur zijn als mijn huidige klokje persé vervangen moet worden voor/door een nieuwe. De uitgave van zo'n bedrag hoop ik niet te hoeven doen, maar weet u het?