woensdag, december 30, 2015

BEDANKT

Ik kijk terug op een raar jaar. Nieuwe duiven op een nieuwe discipline. Jaarlingen slechts opgeleerd op de navluchten nu getest op dagfond. Veel (extreem)laatjes en maar weinig jongen. Niet meer meedoen voor de 1e op de vitesse en vooral midfond was raar!

Verhoudingsgewijs heb ik veel duiven verloren op de vluchten. Is dat onervarenheid geweest? Kwaliteit of gebrek daaraan? Of ook gewoon dat de duiven niet bij me passen (maar gaan ze daardoor makkelijker kwijt?). Ik ben er niet treurig om. De ploeg die over is staat me aan en linksom of rechtsom wordt de strijd aangegaan voor het komend seizoen.

Bedankt dat u mijn blog las.
Bedankt voor de diverse reacties.
Bedankt voor steun en feedback.

Ik wens jullie een mooie jaarwisseling, een gezond en voorspoedig jaar toe met daarbij een succesvol duivenseizoen!