donderdag, maart 10, 2016

Vloggen

Vloggen is vergelijkbaar met bloggen maar dan door middel van een videoboodschap. Zoon Merijn wil graag vloggen en ik vind dat jeugdig enthousiasme prachtig: doe maar!

Mijn idee is om betere filmpjes te maken dan het eerder gepubliceerde maar het zullen amateurfilmpjes zijn. We gaan niet naar een visagist of grimeur voordat we op de film komen, daar zou ook geen eer aan te behalen zijn, ha ha. Het wordt gepionier van 'uit het duivenleven gegrepen' filmpjes door zoonlief van 8 jaar!

Bloggen doe ik bijna dagelijks.
Vloggen proberen we : 1x per week.
Ter lering en vermaak!


Op eigen hok gaat het gestaag. Ik ben uiterst conent met de Superkweek van Matador. Overtuigd van het principe van veel gemakkelijker verteerbaar eiwit. Ik denk als je meerdere rondes van je kwekers verlangt dat de kwaliteit en gezondheid van jongen en ouderdieren ook beter zal zijn/blijven!!

Voor het vliegvoer straks lonk ik naar de Black-label van Versele. Ik weet nog niet of ik dat ook ga doen maar die zwarte mais heeft heus een voordeel van de hoeveelheid antioxidanten.
Ik hou je op de hoogte.

Van 't weekend speen ik de eersten en de rest in de loop van komende week. Criterium is meestal dat ik het liefst zie dat de vleugeltjes aan de onderzijde goed dicht bevederd zijn. Niet echt onderbouwd hoor trouwens. Al dat zeer jonge gespeen vind ik niks. Waarom? Ze gaan heus allemaal eten en drinken. Ik zie geen voordeel in het jonge spenen of het zou vanwege praktische argumenten zijn?