vrijdag, april 08, 2016

Dolle boel

Vandaag liet ik ze bij elkaar... Een dolle boel. Volgens mij erg goed om duiven op dubbel weduwschap goed aangepaard te laten zijn door ze elke week elkaar even te zien. Mijn duiven mogen nu nog 1x met eitjes komen alvorens het echte weduwschap aanvangt.

Volle bak voer, volop allerhande en Hexenbier op het menu. De zak van Versele is binnen maar ik ben nog in afstemming of het wel de juiste zak is. Ik twijfel of er wel voldoende zwarte mais inzit. Het lijkt me roder dan zwart. Die zwarte mais die er wel inzit kennen ze overduidelijk niet. Ze laten het vooralsnog liggen. Dat is dus nog een bobbeltje voor de komende 2 weken... Zwarte mais leren eten!

Vanavond een dertigtal mee, het hok bijna leeg. Vliegen! Is het devies. Volgende week waarschijnlijk minder als er duivinnen tegen de leg aan zitten. We zien wel. Eerst nu maar weer duiven op de uitslag zien te krijgen 😉