zondag, april 10, 2016

Één zwaluw gezien!

Vandaag zag ik er één, een zwaluw! Al jaren noteer ik de datum waarop ik de eerste van het seizoen zag. Nog niet eerder dan de 10e lukte me dat hier in Oud-Beijerland. In 2011 was het ook raak op diezelfde datum.

Nou ja, we wachten maar af of dat de zomer aankondigt. Vandaag leek het er overigens aardig op!

De duiven kwamen naar behoren. Voor fondduiven zelfs goed. De helft had prijs, en net na de kopduiven viel hier de eerste. Ik ben content hoor. Nog de conditie van een wijkagent maar ze waren gemotiveerd en dat scheelt de helft.

Chris-jan en kids waren er zaterdag morgen even. Het was kort maar goed. Deze herintreder maakt zijn zoons enthousiast en eens een duivenmelker, altijd een duivenmelker! Ze hebben al een hokje van 3 meter en inmiddels 6 jongen. Gaat helemaal goed komen als je het mij vraagt.

Morgen gaat Merijn weer vloggen...