maandag, april 11, 2016

Fijn zo

De duiven zitten samen. Als ik ze uitlaat zijn er doffers bij die hun duivin nou niet bepaald vriendelijk bejegenen. Tot in de lucht aan toe. Al vliegend dwingen ze de duivin richting broedvak te gaan... Pfff wat een drukte.

De jongen vliegen alsmaar meer. Beetje bij beetje elke dag wat langer in de lucht. Mooi materiaal! Van clubgenoot Bram kwam er vandaag een ruilduifje bij. Mooi doffertje, prima gezond en maakt een sterke indruk. Van Bert speende ik er 1 van de 2. De ander kwam me niet goed genoeg op. Komt bij de bestem voor, zie je wel.

Tijn Oomen van Versele Laga had nader contact met me over de aangekochte zak Black Label. Het was meer met rode mais dan zwarte dacht ik. Zijn collega Nico Jan Koeders had had ook al vraagtekens. Onderzoek is gaande en Versele Laga maakt zich hard voor de beste kwaliteit. Qua service levert Tijn een andere. Erg netjes hoor... Zeer prettig contact, ik kan niets anders zeggen!!