zondag, mei 29, 2016

Pittige opdrachten

Door de weersomstandigheden waren het best zware klussen. De ingekorte afstand maakte wel wat goed. Lokaal begin ik met de 3e, en pak er 9 van de 28 in de prijzen. Niet ontevreden maar het kan en moet beter.

Vannacht bij elkaar gebleven en vandaag allemaal in bad.
Woensdag dr Mariƫn nog eens laten beoordelen.
Ik denk dat ze gewoon maar meegaan op de midfond a.s. weekend. Liever Souppes maar dat lukt me niet vrijdag qua inkorven.

Overigens, bijgaande foto zoals op Pipa te zien, geeft een beeld van de moeilijke situatie op zaterdagmorgen.


Mijn laatste duif kwam 21:15. Zag er op zich goed uit, en nog. Waar ik echter achter kwam, vandaag , was dat hij amper meer omhoog komt. Het moet welhaast zo zijn dat hij, het is 1 van de doffers, van het grote aantal vlieguren, een soort overbelasting opliep. Blessure of spierpijn ofzo. Misschien te verhelpen met calcium en of magnesium maar dat heb ik niet in huis. Rare gewaarwording. Prachtdoffer, in goede doen, niet omhoog kunnen. Zo uit mij handen, lukt 1,5 meter naar zijn broedvak nog niet eens. Heeft iemand een goed advies? Of kan ik deze afschrijven?