zaterdag, mei 21, 2016

Rustig weekend

Geen duiven mee hebben kan een verademing zijn. Tijd voor andere zaken en even niet van smorgens bijtijds de lossing checken. Het weer, wind, andere aankomsten etc.

Ik was wel even hij het afslaan van de klokken in de club en de berichten waren over het algemeen positief. Voor de wind vluchten kenne altijd een compleet ander verloop dan de kopwind wedstrijden. Volgens mij zijn die laatste eerlijker maar ik zeg niet dat nu met meewind niet evenzo de besten niet wonnen hoor.

ZEER opvallend is toch wel dat de grote namen min of meer ontbreken op appèl. Is dat niet weer apart zo een week voor de dagfond teletekstvluchten???
Het blijft me verbazen, dit fenomeen.

Op eigen hok heb ik een ballon aangeschaft om het vliegen te bevorderen. Er zit geen èchte schwung op. Ik ga het proberen.