woensdag, mei 16, 2018

Kritisch oordeel over mijn eigen duiven

Als ik de mijne kritisch moet en mag beoordelen vind ik dat ze gewoon niet goed genoeg zijn. Koppen zijn strak maar dat kan beter. Trainen kan beter. Mest is okee maar mag nog mooier en ook vind ik dat er meer dons mag liggen. Duivinnen marcheren het minst.
Beide geslachten vind ik te licht van gewicht en te weinig bol, spanning of spieren...

Hey, geen tranendal maar met zulke makkers ga ik niet winnen!

Voerde ik te vet?
Of juist niet?
Kwaliteitsgebrek?
Hok niet goed?
andere zaken?

Hoofdbrekens zou je er van krijgen.

Ik ga voor komend weekend 400 km tegenwind. daar acht ik ze prima toe in staat. Echter hoe krijg ik ze beter? Ik denk aan toch wat verschralen nadien. Aan het trainen proberen te krijgen en in het gaandeweg opvoeren de form te gaan krijgen...