donderdag, mei 17, 2018

Vooruitzichten

Zaterdag zijn de vooruitzichten okee. Kopwind en naar ik meen ‘open’ weer. Misschien eerst nog wat lager hangende bewolking maar als dat breekt en blauw te zien is, kunnen ze ervoor gaan. 1 niet mee: de dame die aan 1 kant de broek verloor. De doffer die butste en een deel van zijn start kwijtraakte moet er aan geloven. Dat is deels omdat hij nu eenmaal iets kritischer wordt beoordeeld door me vanwege diens afkomst (ander hok, soort en ras). Een mooie duif, en hij lijkt me sterk. Vliegt op een dag als gisteren ook gewoon een vol uur lekker mee. Ik krijg de indruk dat ie het best kant ook al mist een stuk staart.

Jongen vliegen goed. De 2 jongsten doen nu mee. Opleren is in de maak.
Chipclips wil ik laten toekennen, nu nog ringen om ze in te doen. Beste NPO, wanneer mag ik die aub, ik wil met mijn jongen gaan spelen!!!