donderdag, juni 28, 2018

Wat gaat het worden?!

Agen maar zeker de vluchten vanuit Frankrijk zal/zullen gepaard gaan met warmte. En misschien nog wel voornamer, droge warme tegenwind!
Ik ben nu al onder de indruk van een winnaar op Agen.

Ik ben neutraal over de mijne. Ik heb geen echte cracks op het hok en zeker niet in bloedforme. We gaan het zien of en wanneer ik wat pakken kan van Agen.
De overige zet ik op Melun. Zal ook geen peulenschil zijn, gezien de omstandigheden. Ik ga ze op nest zetten, al is het alleen al voor de uitdaging om dat eens te hebben gedaan.

De jongen vanuit Duffel zou geen probleem moeten zijn. In deze contreien wel warm en zonnig maar geen extremen. Als jongen er lang over doen omdat ze verkeerd gaan, zal het mogelijk wel wat aan de ribben komen. Beslissing voor wel of niet meedoen valt vrijdag pas.