donderdag, juli 05, 2018

Aanhoudende warmte, wat te doen?

Het is een drukte van belang in het hok van de oude duiven. Een enkele losse doffer nog maar laat die maar voor wat strijd zorgen! Ik kijk vooral naar de snelheid van herstel en dan valt me toch wel op dat ze behoorlijk goed herstellen van Agen! De jaarling van afgelopen maandag ook wel, die is zeker nog niet verloren voor de toekomst.

Het is warm en droog en ik doe er op dit moment niets tegen. Vast beter om dat wel te doen, de droogte irriteert de ogen toch wel iets. Ik plof alles op Duffel, oud en jong. De duivinnen zullen nog niet leggen neem ik aan, pas na het weekend.

De Jongen gisteren met de club naar Tholen. Kwamen niet als vanzelf maar op 1 na alles terug. 1 gisteravond laat (was al eens eerder met afstand de laatste , dus ik vrees ervoor). en Big Bart is er nog niet. Een joekel van een doffer die gezien zijn omvang deze naam kreeg en al opvoorhand een 1-0 achterstand had omdat hij zo groot is. Maar als jong zo’n felle er tussen hebben, en hij is gekregen, maakt dat meneer nog een plek had. Nu afwachten of hij vandaag alsnog retour komt.

De dagfond sla ik over. Kon er aan meedoen maar de gezinsprogrammering vraagt ruimte in de middag, dus praktisch is het meedoen erop niet. JP gaat na zijn succes van afgelopen keer weer voor een knalprestatie!