maandag, maart 18, 2019

Oregano rules

Ik las vandaag ook dat Embregts Theunis Ropa B geeft. Vincent Vork ook en zo langzaamaan dus steeds meer melkers en niet de minsten!

Lees maar eens terug. Ik ben er grote fan van. Niet vanwege het vele gebruik of zo maar het is topspul. Tackled veel nare 'beestjes' en virussen. Ook de gisten die in 2018 zo'n probleem vormden worden er mee de nek omgedraaid. Je kunt het op voer en in het water geven. Ik geef het door het water. De duiven kennen het als geen ander en drinken als ze het gewend zijn nauwelijks minder om. In de zomer wil ik graag zeker stellen dat ze voldoende drinken en ben ik terughoudend maar ook dan geef ik het graag.

Mijn ervaring is dat wanneer er iets is met de duiven, qua gezondheid in het keel neus gebied, ze minder graag ervan drinken. ik denk dat het dan meer gevoelig is en dus het scherpe van de oregano meer gevoeld wordt.

Momenteel bij de duiven 3ml op 3 liter om de dag.