vrijdag, mei 23, 2014

Veel duiven op 1e dagfondvlucht

Er waren gisteravond veel duiven voor Bourges. 173 van 18 liefhebbers in onze club is uitzonderlijk.
Leuk, prima dat velen hun kans proberen te pakken. Ik hoop dat het een trend is die ook in de regio en afdeling te zien zal zijn. Er zijn denk ik nog weinig verliezen en de weersomstandigheden waren goed voor veel hokken, dus hopen maar dat het een felle en eerlijke strijd wordt!

Ik geloof dat ik en maatje JP de enigen waren die er geen mee hadden... volgende keer wellicht weer wel.

Het zegt dat de fond nu ook echt begonnen is.
Zoals ik al schreef vermoed ik dat met de zuidelijke wind de dominantie van de grote mannen niet zo flink zal zijn. Ik bedoel dan vnml dat ze niet zo'n overmacht zullen laten zien op de eerste pagina's van de uitslag en het percentage dat ze draaien groot zal zijn maar niet enorm.
Dat ze evenwel hard zullen pakken is trouwens wel te verwachten hè!

Aan allen: pakze!
Aan de kleinere melkers: geef ze tegengas die grote mannen!