zondag, maart 13, 2016

Jos van Olmen overleden

Zojuist (zondagmiddag) verneem ik het bericht dan mijn duivenvriend Jos van Olmen deze morgen onverwacht kwam te overlijden. Een schok.

Ik heb het er moeilijk mee. Jos heeft een grote plek in mijn hart. Een mens met een groot warm hart èn hij was ook nog een kampioenduivenmelker. Jos is van ons heen gegaan!!

Getuige de diverse berichten die ik ook van anderen lees bij het overlijdensbericht dat PIPA op de site heeft staan, is Jos voor meerdere mensen een zeer fijn mens gebleken.

Voor mezelf sprekend raakt het heengaan van Jos me enorm. Ik ben er zeker van dan Onze Lieve Heer zou willen dat we allen meer met elkaar omgaan zoals Jos dat deed. Ik hoop dat hij nu is waar we uiteindelijk allen willen geraken, bij die Lieve Heer zelf!

Maria en (klein)kinderen, veel sterkte deze dagen.