donderdag, juli 04, 2019

Vooruitblik

Morgen zou Agen los gaan moeten maar het is daar juist enorm warm. Als je het moet geloven, 37 in de schaduw. En schaduw is er niet want alleen maar zon!

Als ik het goed begrepen heb, boeit dat de nationale lossingscommissie niet maar vraag ik me persoonlijk toch echt af of dat nu zo wijs is. Vroeger lossen is toch aan wat onnodige warmte ontsnappen, al is het maar een graad of 5! Korter komen heeft geen zin, althans nauwelijks. Ben benieuwd wat er wordt besloten uiteindelijk.

De jongen vanmorgen weggebracht. Ben benieuwd wat ik aantref vanavond als ik thuiskom uit het werk. In elk geval viel er binnen enkele minuten na lossen al een even zo grote groep bij. Het weer is reuze. Ze mogen het bewijzen van me. Morgen i.p. allemaal mee met de afdeling. Toch wat zorgen hoe het allemaal uit zal pakken.