donderdag, april 22, 2021

Nu ook Tirza weg

Gisteren een midweekse training uit Asse Zellik. De dames mee.

Kwamen prima zo zag ik op de klok maar 1 ontbrak toen ik thuiskwam uit het werk. Ik wist genoeg. Ze was afgelopen zaterdag nog mijn eerste en nu - naar ik aanneem - gesneuveld op het veld van eer. Door de noordenwind laag vliegen en dan is een botsing zomaar waarschijnlijk. Een draad, een tak, iets anders?! Ik verwacht haar niet meer of het moet met schade zijn.

Een duivin uit Oded x dochter D'n Arie is het.

Ook bij de doffers wat schade. de laatste van afgelopen zaterdag kiest ervoor de groep vroegtijdig te verlaten en wil eerder dalen. In de hand niks te zien en op het hok ook niet direct. Conclusie is snel gemaakt: die moet herstellen.

Zo zie je dat een seizoensstart niet zonder slag of stoot gaat. Dikke ellende voor enkele diertjes en de baas zelf moet ook de motivatie wat bijeen blijven zoeken.