dinsdag, juli 20, 2021

2 beauties

Gisteren van de opkomend marathonkampioen van afdeling 5, 2 schitterende jongen gekregen. Mooi is niet standaard hè, als ik dat schrijf maar hier een duo dat als net gespeende jongen werkelijk prachtig zijn. Strak en zijdezacht. Misschien nog wel belangrijker is dan de komaf. Uit de kern van zijn hok en met veel directe familie die in de top scoort. Waardevolle upgrade!

Jongen en laten gelapt in alle vroegte (voor werktijd). Nog enkele onderweg. Twee groepjes gelost. Het 2e was er al voor ik er was. Het andere groepje, eerder gelost dus, 1 voor 1.

Het is een beetje een tranendal, mijn ploeg. Na de inkorving Bergerac selecteer ik al degenen uit die mogen vertrekken. Die zitten er nu nog om de sfeer niet te verbreken. Ik heb mijn plan al in het brein zitten en zal volgend jaar focussen op opleiding en slechts 2-3 marathons.