dinsdag, juni 19, 2012

Suf gepiekerd

Gisteravond heb ik mezelf sufgepiekerd.
Hoe kan het toch zijn dat ze maar niet pluis blijven die jonge duiven?
Veel kan het niet zijn maar dat het niet 100% goed zit is me duidelijk.

De jongen die gisteren achterbleven van opleren vanaf Steenbergen, waren die dan niet pluis? Ik weet welke het zijn... niet de besten dacht ik maar al 2x hetzelfde stukje probleemloos te hebben gedaan en dan achterblijven? Lijkt me sterk dat er zoveel aan mankeert.

GRRRR wat kan dat toch zijn?
Zo zie je maar dat als het goed gaat, je de wijsheid in pacht lijkt te hebben en wanneer het niet gaat zoals gewenst je jezelf hoofdbrekens bezorgt.

Bij maatje Jan Piet zitten ze er zeer goed bij. Gisteren enkele gezien en reken erop dat hij gebrand is op het behalen van het jonge duiven kampioenschap. Vanaf volgende week zullen we weten hoe de verhoudingen liggen!