dinsdag, augustus 19, 2014

Leeg hok

Tsjonge jonge,

Gisteravond was het dan uiteindelijk leeg het hok.
Een rare gewaarwording hoor; erg vreemd.
Vanmorgen heb ik maar even niet gekeken in het lege hok...
Het raakte me meer dan ik dacht, gisteravond laat.
Ook al leef je er naar toe en ben ik een nuchtere, al de duiven waar ik zo op gesteld was, zijn nu van en bij iemand anders.

Bij de overdracht de duiven een laatste keer door de handen.
Gelukkig voelden ze over het algemeen erg goed aan.
Ik kon ze met een gerust gevoel uit handen geven.
De kopers waren erg content ook.

Ze zijn in goede handen.

De fondduifjes moeten hun plek overnemen.
Doffertjes genoeg - mits er geen meer kwijt gaan -
Duivinnen zijn er enkele minder maar ik heb dan de Limoges nog, het Zusje en van beiden 1 dochter.
De jonkies gaan nog minimaal 2 x mee, misschien 1x extra.

De Fransoos krijgt een eigen opleerregime aangezien het eigendomsbewijs niet binnen is, nog altijd niet. De Fransman
en ik hebben op onze beste manier een gesprek gevoerd maar helaas niet snelle ontvangst van het ringbewijs als gevolg.