dinsdag, mei 19, 2015

In de kuif gepikt voelen

Wat kan men zich toch in de kuif gepikt voelen zeg!
Recent die schrijverij over spreiding in de mand en melkers die hele manden met eigen duiven kunnen vullen en anderen niet. Leerzaam hoe mensen zijn en of reageren.

Als ik wat schrijf over iets of iemand, wie weet wel over jou of u. Benader me dan netjes rechtstreeks a.u.b. zoals dat iemand betaamt. Wie de schoen past, trekke hem aan.

Ik houd een blog bij en dat mag gelezen worden. Doe je voordeel met wat ik noteer of denk er het uwe van. Natuurlijk valt er nu en dan een kritische noot en geef ik mijn mening. Dat is de mijne. Spreek me er zo je wilt dus rechtstreeks op aan. Als je me betrapt op onheus gedrag, afbrekend commentaar of soortgelijk... dan ook graag een berichtje! Laat het ook niet na als ik je ergens mee helpen kan... 2 weten meer dan 1.

Wees overigens ook bereid wat op- en aanmerkingen te krijgen als je 'in the picture' staat of all over the world gelezen wordt (his is immers het wereld wijde web!). Niks mis mee, wordt je sterker van... fairplay, weet je wel.

Mijn blog heeft de intentie opbouwend te zijn. Zo ook met het schrijven over de spreiding in de mand. Fair is het niet als de duiven van de één in de mand niet in aanraking komen met duiven van andere hokken terwijl dit voor de andere liefhebber onvermijdelijk is omdat hij of zij er nu eenmaal minder heeft of wel?