zondag, april 24, 2016

Matige sessie

Hoewel ik meer verwachte dan de uitkomst was, ben ik niet ontevreden. Ze waren niet vroeg maar kwamen net als bij degenen die ze wel vroeg hadden, dik. Eenmaal dat ze gingen vallen, was alles in zo'n 3 kwartier terug. De duivinnen deden het iets minder dan de doffers. Hebben eigenlijk de afgelopen 2 weken zeer beperkt gevlogen. Eitjes gemaakt, gelegd en nu 2,5 uur tegenwind. Dat was voor hen iets te veel gevraagd denk ik. De doffers waren vlotter maar ook daar merkte ik achterstand in training.
Niet erg, ik wist het eigenlijk al wel en het was zelfs de bedoeling de conditie te drukken. Dat is dus gelukt maar met een matig prestatie resultaat. In de club 2 late prijsjes maar in de groep B, 9 stuks. In de Hoekse Waard nog meer in de B ploeg. Al met al moet dat beteren maar dat duurt nog wel even voordat ze 'op punt' staan.

Ze kwamen thuis toen de eitjes er nog lagen en die heb ik begin van de avond weggenomen. Vanmorgen heb ik de geiten en de bokken gescheiden. Daarbij een bad waarvan ze gretig gebruik maakten. Nu ritme gaan pakken.