maandag, maart 11, 2019

W I N D

Wind met hoofdletters, zaterdag, gisteren en vandaag is het ook bar.
Ik verloor ooit eens 2 doffers met het uitlaten. Ik was er gemakzuchtig over maar die 2 heb ik na uitlaten bij een hevige wind nooit meer gezien! Balen zoiets want nodig is het niet. Ook vandaag gewoon binnen houden want het is te gek. Vooral de buiigheid en rukwinden maken het lastig en gevaarlijk.

Nog 1 setje te ringen: die van de Limoges.

Woensdag de duivinnen maar een prik tegen paramixo.
De jongen wil ik wel graag laten prikken bij Vd Sluis (stephan gobel) in een combi met para/herpes. Ik hoop dat dit de problemen met de "oogjes" wat verminderen zal. Of liefst nog: voorkomen.

De ouden moeten dan nog een prik tegen paratyphus en pokken. Afzonderlijk hoor en dat de komende weken. Gobel was ook gerust voor het enten tegen pokken met de spuit. Marien zei evenzo dat dat goed kon. Dat was ooit wel anders maar ach, ik was al overstag wat dat betreft.

Er liggen enkele witpennen, 1 rode en de rest is eigenlijk vooral geschelpt. Van Habib wil ik er wel graag 4 en van de Limoges ook maar. Even bezien of dat gaat lukken met eitjes verleggen enz.