dinsdag, mei 14, 2019

Extra vliegen?

Het midden vinden tussen rusten, trainen en eten. Hoe doe je dat het best?
Ik vind dat de mijne te weinig trainen. Ik zie ze liever uren gaan maar de vlag is een must hier.
De ploeg is te klein en enkele veteranen zijn niet meer zo van de trainingsbeesten. Dat trekt de boel wat naar beneden. Jaarlingen die nog eager zijn zijn een must.

Gisteren na 20 uur laten gaan. De duivinnen zo laat dat ze er wat schuw van werden. Nou ja, we proberen wat. 'smorgens keivroeg is niet mijn ding. Mijn bed plakt dan nog teveel!

De jongen hebben alle prikken gehad inmiddels. Geen centje pijn nog. Al 3x een nachtje mand gehad. Binnenkort maar eens km's maken met opleren!
Ik heb er 4 voor de nalijn: 2 uit Zusje en 2 uit Limoges. Hopelijk lukt het fatsoenlijk die in te gaan lassen in het huidige vlieggeweld van de anderen.